Тема. Методика проведення уроку гімнастики в початковій
школі (2 клас)
Курс 3
Спеціальність Фізичне виховання
Кількість навчальних
годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема надає знання про методику проведення
уроків гімнастики у початковій школі; тема дуже актуальна, знайомить з ПТБ та
охороною праці; готує майбутніх спеціалістів до проведення уроків та занять в
навчальних закладах
II.
Навчальні цілі заняття: пригадати ПТБ в спортивних залах і поводження з обладнанням. Практично виконати
проведення фрагментів уроків з гімнастики у початкових класах.
III.
Виховна ціль: виховувати взаємодопомогу, почуття
відповідальності
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
Гімнастика
|
Шикування, перешикування
|
Шикуватись і перешикуватись з 1 шеренги та колони в 3
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття,
розминка); основний етап (ПТБ, фрагменти уроків); заключний етап (виставлення
оцінок, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура
практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
20
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
|
Основний етап
ПТБ
«Стройові вправи і прийоми» «Вправи з предметами» «Вистрибування
вгору з упору присівши»
«Різновиди стрибків»
«Лазіння по гімнастичній стінці»
Ігри на увагу
«Перекид уперед та назад;
стійка на лопатках; міст; упор присівши; перекид назад; упор стоячи ноги нарізно;
основна стійка»
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
План заняття
|
50
|
III .
1.
2.
|
Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання
Домашнє завдання(підйом переворотом)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
|
10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий