Потижневий
розклад
з навчального предмету «Гімнастика з методикою
викладання»
на 1 семестр (напрям підготовки «Фізичне виховання*»)
для студентів 4 курсу
індивідуальної форм навчання
Способи подання
виконаних завдань та норми оцінювання для студентів, що навчаються за
дистанційною та індивідуальною формою:
Заповнення новими
діфініціями глосарію (3 бали) – у зошиті або на електронну пошту.
Тези лекційного
матеріалу (2 бали) - у зошиті або на електронну пошту.
Розробка презентації
(5 балів) – надсилати на електронну адресу або особисто в ауд.214
Коротка відповідь на
спеціальне запитання блогу або самостійної роботи (у коментарях) - 3 бали.
Заповнення таблиць,
малюнків, схем, діаграм (5 балів) - у зошиті або на електронну пошту.
Підбір відео (5
балів) - надсилати на електронну адресу або особисто в ауд.214
Виконання завдань
практичної роботи (3-5 балів) - у зошиті або на електронну пошту.
Виконання контрольної
роботи (7-8 балів) – на електронну пошту, особисто викладачу ауд.214
Виконання контрольних
нормативів – 10 б.
Тиждень вивчення
|
Місяць
|
Тема
|
Діяльність студента
|
|
Модуль 13. Змістовий модуль 25
|
||||
1 тиждень
|
серпень
|
Тема 1. Завдання, організація, вимоги та форми
науково-дослідної роботи
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
2 тиждень
|
серпень
|
Тема 2. Форми та основні методи
науково-дослідної роботи
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
3 тиждень
|
вересень
|
Тема 3. Методи дослідження серцево-судинної,
дихальної систем та нервово-м’язового апарата
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
4 тиждень
|
вересень
|
Тема 4. Контроль
змістового модуля
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
Звертатися до викладача
|
|
Змістовий модуль 26
|
||||
5 тиждень
|
вересень
|
Тема 5. Чоловіки: Вправи на перекладині, вправи
на брусах. Жінки: Вправи на брусах різної висоти, вправи на колоді
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
6 тиждень
|
вересень
|
Тема 6. Чоловіки: Вправи на перекладині,
кільцях. Акробатичні вправи. Жінки: акробатичні вправи. Вправи на брусах
різної висоти
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
7 тиждень
|
жовтень
|
Тема 7. Чоловіки: вправи на кільцях, опорний стрибок.
Страхування і допомога акробатичні вправи, опорний стрибок
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях Звертатися до викладача
|
|
8 тиждень
|
жовтень
|
Тема 8. Контроль
змістового модуля
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях Звертатися до викладача
|
|
Модуль 14. Змістовий модуль 27
|
||||
9 тиждень
|
жовтень
|
Тема 9. Чоловіки: вправаи на кільцях, вправи на
коні. Жінки: вправи на колоді, акробатичні вправи
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
10 тиждень
|
жовтень
|
Тема 10. Чоловіки: акробатичні вправи, опорні
стрибки. Жінки: акробатичні вправи, вправи на колоді
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
11 тиждень
|
листопад
|
Тема 11. Чоловіки: стійки, перевороти, сальто
Жінки: перекиди, опорний стрибок козел в ширину
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
12 тиждень
|
листопад
|
Тема 12. Контроль
змістового модуля
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях Звертатися до викладача
|
|
Змістовий модуль 28
|
||||
13 тиждень
|
листопад
|
Тема 13. Методика проведення занять гімнастикою
з учнями 5 класу. Написання конспекту
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
14 тиждень
|
листопад
|
Тема 14. Методика проведення занять гімнастикою
з учнями 6 класу. Написання конспекту
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
15 тиждень
|
грудень
|
Тема 15. Методика проведення занять гімнастикою
з учнями 7 класу. Написання конспекту
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
16 тиждень
|
грудень
|
Тема 16. Методика проведення занять гімнастикою
з учнями 8 класу. Написання конспекту
Контроль
змістового модуля
|
Завдання на блозі відповідно до
теми та у метод. рекомендаціях
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий