ШАНОВНІ СТУДЕНТИ ГРУПИ 35
Мета: формування
цілісної системи теоретичних і методичних знань, практичних умінь проведення
комплексів ЗРВ та надання допомоги викладачеві в організації навчально-тренувального
процесу; розвиток професійного мислення та професійно значущих особистісних
якостей.
Завдання
-
враховувати найсприятливіші
вікові та анатомо-фізіологічні періоди розвитку організму;
-
розкривати значення занять фізичними
вправами для здоров'я;
-
розвивати основні фізичні якості
та рухові здібності;
-
формувати вміння і навички здорового
способу життя, проведення корисного дозвілля та активного відпочинку;
-
формувати знання, вміння і
навички дотримання особистої гігієни, загартування організму, профілактики
захворювань, запобігання травматизму, дотримання правил техніки безпеки;
-
розвивати вміння і навички
використання фізичних вправ для запобігання порушення постави та зняття втоми
учнів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент
повинен
знати:
1.
Розділи, теми предмету гімнастика
2.
Теоретичні навички користування у
професійній діяльності вивченим матеріалом
3.
Теоретичний матеріал курсу
4.
Методику проведення уроків з
гімнастики
5.
аналіз проведеного уроку
6.
Засоби збереження, зміцнення
здоров'я студентів, їх фізичного та спортивного вдосконалення
7.
Правила змагань з гімнастики
8.
Гігієнічне використання ЗРВ на
заняттях ФК
9.
Правила написання
планів-конспектів
вміти:
1.
Уміти ставити конкретні завдання
перед уроком при написанні плану-конспекту
2.
Планувати об'єми, інтенсивність
фізичних вправ з урахуванням розумового навантаження
3.
Застосовувати пульсовий режим
раціонального тренувального навантаження для осіб різного віку
4.
Уміти володіти голосом, одночасно
розказувати, показувати
5.
володіти гімнастичною
термінологією
6.
Методи стандартів,
антропометричних індексів, програм, функціональних проб, вправ-тестів для
оцінки фізичного розвитку і фізичної підготовки
7.
Методично правильно провести урок
ФК, вибрати інвентар та місце проведення
8.
Вміти аналізувати, робити
висновки та рекомендації
Комментариев нет:
Отправить комментарий